Ο κόσμος του Ολυμπιακού εξάντλησε τα εισιτήρια για το Game 2 των τελικών και το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο κόντρα στον Παναθηναϊκό το βράδυ της Παρασκευής.
Η νίκη του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ για το Game 1 των τελικών της Stoiximan Basket League, έφερε ακόμα μεγαλύτερη… δίψα στους φίλους του. Και η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ανακοίνωσε πως το βράδυ της Παρασκευής (7/6 – 21:30) το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο.
Οι φίλοι του Ολυμπιακού εξάντλησαν τα εισιτήρια για τον δεύτερο τελικό με τον Παναθηναϊκό και με τη σειρά στο 0-1 υπέρ της ομάδας τους, θέλουν να γίνουν ο έκτος παίκτης για να τους δώσουν την απαιτούμενη ώθηση προς τη δεύτερη νίκη.
«Πάντα ΜΑΖΙ, πάντα στο πλευρό μας! Η ομάδα μας έκανε το break στον πρώτο τελικό της Basket League και οι φίλαθλοί μας έκαναν ένα ακόμη SOLD OUT! Τα εισιτήρια για τον 2ο τελικό (07/06, 21:30) εξαντλήθηκαν! ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2-0» αναφέρει το σχετικό ποστ του Ολυμπιακού στα social media.
💪🏽 Πάντα ΜΑΖΙ, πάντα στο πλευρό μας! Η ομάδα μας έκανε το break στον πρώτο τελικό της Basket League και οι φίλαθλοί μας έκαναν ένα ακόμη SOLD OUT!
🎟️ Τα εισιτήρια για τον 2ο τελικό (07/06, 21:30) εξαντλήθηκαν!
✊🏽 ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2-0!… pic.twitter.com/V2LXFWRuJO
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 5, 2024
















