Ο κόσμος του Ολυμπιακού εξάντλησε τα εισιτήρια για το Game 2 των τελικών και το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο κόντρα στον Παναθηναϊκό το βράδυ της Παρασκευής.

Η νίκη του Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ για το Game 1 των τελικών της Stoiximan Basket League, έφερε ακόμα μεγαλύτερη… δίψα στους φίλους του. Και η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ανακοίνωσε πως το βράδυ της Παρασκευής (7/6 – 21:30) το ΣΕΦ θα είναι κατάμεστο.

Οι φίλοι του Ολυμπιακού εξάντλησαν τα εισιτήρια για τον δεύτερο τελικό με τον Παναθηναϊκό και με τη σειρά στο 0-1 υπέρ της ομάδας τους, θέλουν να γίνουν ο έκτος παίκτης για να τους δώσουν την απαιτούμενη ώθηση προς τη δεύτερη νίκη.


 
   

«Πάντα ΜΑΖΙ, πάντα στο πλευρό μας! Η ομάδα μας έκανε το break στον πρώτο τελικό της Basket League και οι φίλαθλοί μας έκαναν ένα ακόμη SOLD OUT! Τα εισιτήρια για τον 2ο τελικό (07/06, 21:30) εξαντλήθηκαν! ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2-0» αναφέρει το σχετικό ποστ του Ολυμπιακού στα social media.





gazzeta.gr

 

Βενεζουέλα: Αποδοκιμάστηκε από σεισμοπαθείς στο Καράκας η Πρόεδρος της χώρας

Συγγενείς εγκλωβισμένων στα ερείπια κτιρίου που κατέρρευσε στο...