Για πρώτη φορά μετά την ολοκληρωμένη μετακόμισή του στην Αθήνα, ο Νόβακ Τζόκοβιτς βρέθηκε στη γενέτειρά του. Μετά την ήττα από τον Βαλεντίν Βασερό στα ημιτελικά της Σαγκάης, ο 38χρονος Σέρβος επέστρεψε για λίγες μέρες στο Βελιγράδι και το βράδυ της Τρίτης (14/10) πήγε να δει τον αγαπημένο του Ερυθρό Αστέρα.

Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Νόλε παρακολούθησε τη νίκη της αγαπημένης του ομάδας κόντρα στη Ζαλγκίρις (88-79) για την 4η αγωνιστική της Euroleague, από σουίτα του γηπέδου.

Την Τετάρτη (15/10), ο Τζόκοβιτς θα αναχωρήσει για το Ριάντ όπου θα πάρει μέρος στο Six Kings Slam.

Την Πέμπτη θα αντιμετωπίσει το νικητή του αγώνα Σίνερ-Τσιτσιπάς.

Σε δηλώσεις του σε συμπατριώτισσά του δημοσιογράφο, ο Τζόκοβιτς είπε ότι υπάρχουν διάφορα θέματα αλλά νιώθει καλά, μετά τα σωματικά προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του Shanghai Masters.

 





tennis24.gr

 

Μουντιάλ 2026: Ο Ντιαλό και το όνειρο της Ακτής Ελεφαντοστού

Ο Αμάντ Ντιαλό χτύπησε την ύστατη στιγμή και η Ακτή Ελεφαντοστού έχει μπροστά της μια ιστορική ευκαιρία.Την προειδοποιητική βολή την είχε ρίξει στο...