Για πρώτη φορά μετά την ολοκληρωμένη μετακόμισή του στην Αθήνα, ο Νόβακ Τζόκοβιτς βρέθηκε στη γενέτειρά του. Μετά την ήττα από τον Βαλεντίν Βασερό στα ημιτελικά της Σαγκάης, ο 38χρονος Σέρβος επέστρεψε για λίγες μέρες στο Βελιγράδι και το βράδυ της Τρίτης (14/10) πήγε να δει τον αγαπημένο του Ερυθρό Αστέρα.
Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Νόλε παρακολούθησε τη νίκη της αγαπημένης του ομάδας κόντρα στη Ζαλγκίρις (88-79) για την 4η αγωνιστική της Euroleague, από σουίτα του γηπέδου.
. @DjokerNole in Belgrade 🇷🇸@EuroLeague @kkcrvenazvezda
#Belgrade #basketball 🏀 pic.twitter.com/hd0pdSaiiO
— Milica Milutinovic (@MilicaM84932667) October 14, 2025
Την Τετάρτη (15/10), ο Τζόκοβιτς θα αναχωρήσει για το Ριάντ όπου θα πάρει μέρος στο Six Kings Slam.
Την Πέμπτη θα αντιμετωπίσει το νικητή του αγώνα Σίνερ-Τσιτσιπάς.
Σε δηλώσεις του σε συμπατριώτισσά του δημοσιογράφο, ο Τζόκοβιτς είπε ότι υπάρχουν διάφορα θέματα αλλά νιώθει καλά, μετά τα σωματικά προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του Shanghai Masters.


















