Ο πρόεδρος του Σωματείου της Ομόνοιας, Μάριος Αργυρίδης, με δηλώσεις του στο ΡΙΚ, αναφέρθηκε στις τοποθετήσεις Παπασταύρου σχετικά με την ΚΟΠ.

Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας και μέλος ΔΣ της εταιρειάς, Μάριος Αργυρίδης, με δηλώσεις του στο ΡΙΚ στήριξε τις τοποθετήσεις Παπασταύρου σχετικά με την ΚΟΠ, τον Γιώργο Κούμα.

Συγκεκριμένα, έκανε λόγο ότι το «τριφύλλι» θα επιχειρήσει μια δομή της ΚΟΠ, η οποία θα είναι δίκαιη και διαφανή για όλα τα σωματεία.


 
   

Παράλληλα, έκανε λόγο για την αντικατάσταση του Νικ Νικολάου από τον Δημήτρη Γρηγόρη, αλλά και τις οφειλές την Σωματείων προς το Κράτος.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τις τοποθετήσεις του κ. Αργυρίδη:



gazzeta.gr

 

«Πονοκέφαλος» για τους αγρότες ο τρόπος εξόφλησης ηλεκτρονικών τιμολογίων προϊόντων

Οι αγρότες μέλη συνεταιρισμών αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εφαρμογή των ψηφιακών δελτίων αποστολής, που έχουν τεθεί σε ισχύ από 1/12/2025.  Οι αγρότες εκφράζουν την ανησυχία...