Ο Στέφανος Τσιτσιπάς απολαμβάνει τις τελευταίες ημέρες την παραμονή του στο Τόκιο, όπου συνεχίζει τις προπονήσεις του ενόψει του μεγάλου exhibition event Six Kings Slam που θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία (15 Οκτωβρίου).

Ο Έλληνας πρωταθλητής, σε ένα βίντεο που δημοσίευσε από το Ariake Colosseum, μίλησε με συγκίνηση και σεμνότητα για τη φιλοξενία που έχει δεχθεί από τους Ιάπωνες φιλάθλους:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι ήρθαν στις προπονήσεις μου. Όλους τους ανθρώπους που υπήρξαν τόσο φιλόξενοι και γενναιόδωροι κατά τη διάρκεια της παραμονής μου. Έχω λάβει ίσως τα πιο όμορφα σχόλια και την πιο όμορφη ανταπόκριση από τον κόσμο εδώ. Ελπίζω να επιστρέφω πιο συχνά στο μέλλον. Νιώθω πως αυτό το μέρος γίνεται σιγά σιγά ένα ζεστό, οικείο σημείο για μένα. Ελπίζω μάλιστα να αρχίσω να μαθαίνω και ιαπωνικά — πιστεύω ότι αυτό θα με βοηθήσει να νιώθω ακόμη περισσότερο σαν στο σπίτι μου.
Σας ευχαριστώ.»


 
   

Ο Τσιτσιπάς ευχαρίστησε το ιαπωνικό κοινό για την αγάπη και τη θερμή υποδοχή, λέγοντας χαρακτηριστικά πως νιώθει πως «το Τόκιο γίνεται σιγά σιγά ένα ζεστό, οικείο μέρος που θέλει να επιστρέφει».

Ο 27χρονος Έλληνας, που έχει συγγενικούς δεσμούς με τη χώρα μέσω της μητέρας του, δείχνει να έχει αναπτύξει ιδιαίτερο δέσιμο με την Ιαπωνία, δηλώνοντας μάλιστα πως θα ήθελε να μάθει ιαπωνικά για να αισθάνεται «ακόμα περισσότερο σαν στο σπίτι του».

 





tennis24.gr