Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz είδαν θετικά την εξέλιξη του αγώνα της Κυριακής στον Καναδά, με αμφότερους να ανακάμπτουν και να κερδίζουν θέσεις σε σχέση με τις κατατακτήριες του Σαββάτου.

Έχοντας αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες με τη φθορά των ελαστικών μέσα στη σεζόν, οι Leclerc και Sainz κατάφεραν να επιβιώσουν στο GP του Καναδά με ένα pitstop, όταν σχεδόν όλο το υπόλοιπο grid επέλεξε το σενάριο των δύο αλλαγών. Έτσι, οι οδηγοί της Ferrari ξεκίνησαν με τη σκληρή γόμα, πέρασαν τα μισά του αγώνα με αυτή και ύστερα έβαλαν τη μέση, φτάνοντας μέχρι το τέλος.

Έτσι, οι δύο SF-23 τερμάτισαν στο 4-5, απολογισμός πολύ καλύτερος από το 10-11 της εκκίνησης του αγώνα. Ενδεικτικό, επίσης, της επιμονής της ομάδας στη στρατηγική αυτή, το γεγονός πως δεν έκαναν αλλαγή ελαστικών νωρίτερα από το προβλεπόμενο, όταν και βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα λόγω του ατυχήματος του George Russell.

Έτσι, μπορεί οι δύο Ferrari να μην τερμάτισαν στις θέσεις του βάθρου, όμως είδαν βελτιωμένη συμπεριφορά από τη SF-23 και σωστότερες αποφάσεις από το pit wall.

“Θεωρώ πως δεν θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει καλύτερα”, δήλωσε ο Leclerc μετά το τέλος του αγώνα. Ο Μονεγάσκος είχε μείνει το Σάββατο εκτός στο Q2, εκκινώντας εν τέλει 10ος μετά από διάφορες ποινές στο grid. “Η αίσθηση οδήγησης ήταν καλή, ο ρυθμός αρκετά καλός. Έτσι, είμαι χαρούμενος για το κομμάτι αυτό. Και πάλι, εκκινώντας από τόσο πίσω, ήταν το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα αυτό”.

Ερωτώμενος για την επισκόπηση των κατατακτηρίων από την ομάδα, εκεί όπου ο Leclerc ζήτησε από την ομάδα του να αλλάξει άμεσα από ενδιάμεσα σε slick, αλλά τη Ferrari να αρνείται και να επιμένει σε έναν χρόνο με τα ενδιάμεσα, γεγονός που έβαλε με την πλάτη στον τοίχο τον οδηγό, ο Leclerc απάντησε πως πλέον θα ξεκινήσει σοβαρή συζήτηση επ’ αυτού και ανάλυση.

“Δεν σταθήκαμε πολύ σε αυτό, επειδή είχαμε μπροστά μας τον αγώνα. Σήμερα είμαστε ικανοποιημένοι με την εμφάνισή μας, επειδή είναι καλή εμφάνιση”, συνέχισε ο οδηγός.

“Η αίσθηση οδήγησης ήταν εξαιρετική, είχαμε και καλή στρατηγική. Συνολικά, έγινε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα και αυτό ήταν πολύ θετικό. Από αύριο, πλέον, θα ανασυνταχθούμε και προφανώς θα αναλύσουμε συνολικά όσα έγιναν μέσα στο Grand Prix, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τα πάντα και να βελτιωθούμε για το μέλλον”.

Όσο για τα ελαστικά, ο Μονεγάσκος απάντησε: “Ναι, σίγουρα ενθαρρυντικό (σημάδι). Και πάλι, καλή αίσθηση του μονοθεσίου…ήμουν πραγματικά ικανοποιημένος, αυτό είναι καλό λοιπόν. Η διαχείριση ελαστικών ήταν καλή, είχαμε λοιπόν μια θετική Κυριακή”.

Από την πλευρά του, ο Sainz είχε αντίστοιχο αγώνα με τον teammate του, ανακάμπτοντας από την 11η θέση, όπου εκκίνησε μετά από ποινή τριών θέσεων λόγω παρεμπόδισης του Pierre Gasly στο Q1.

“Θεωρώ πως είχαμε δυνατό ρυθμό σήμερα”, παρατήρησε ο Ισπανός. “Δείξαμε πως σε μια διαφορετική πίστα, όπως ο Καναδάς, σε σχέση με τη Βαρκελώνη, είμαστε καλύτεροι. Το μονοθέσιο ήταν βελτιωμένο στις καμπές χαμηλών ταχυτήτων και είχε βελτιωμένη φθορά στα ελαστικά. Υπήρξε κάποια πρόοδος λοιπόν, μια κάπως ενθαρρυντική η σημερινή ημέρα για όλη την ομάδα”.

“Ένιωσα πολύ καλά με τη γόμα (τη μέση με την οποία εκκινούσε). Ήταν πολύ γρήγορη, ένιωθα πως μπορούσα να τη διαχειριστώ χωρίς πρόβλημα. Κάναμε κάποια καλή πρόοδο πιστεύω, αλλά νομίζω πως εξαρτάται και από τα χαρακτηριστικά της πίστας και πρέπει να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στην Αυστρία, όπου ξανά θα έχουμε γρήγορες καμπές”.

Όταν ρωτήθηκε για το κατά πόσο του άρεσε η εντολή της ομάδας να διατηρήσει τη θέση του, μένοντας πίσω από τον Leclerc, ο Sainz απάντησε: “Το περίμενα εντελώς, επειδή και οι δυο μας προσπαθούσαμε να επεκτείνουμε το stint μας”.

“Προφανώς και ένιωθα πολύ γρήγορος με τη μέση, γι’ αυτό συνέχιζα να είμαι εντός DRS και μπορούσα να δω ότι ο ρυθμός μου ήταν καλός. Θεωρώ όμως πως το σωστό ήταν να επεκτείνουμε το stint, να πάμε μακριά και να επιχειρήσουμε το overcut στους υπόλοιπους. Έπειτα να τερματίσουμε στο 4-5”.

f1fan.gr