Ο πρόεδρος του Σωματείου της Ομόνοιας, Μάριος Αργυρίδης, με δηλώσεις του στο ΡΙΚ, αναφέρθηκε στις τοποθετήσεις Παπασταύρου σχετικά με την ΚΟΠ.
Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας και μέλος ΔΣ της εταιρειάς, Μάριος Αργυρίδης, με δηλώσεις του στο ΡΙΚ στήριξε τις τοποθετήσεις Παπασταύρου σχετικά με την ΚΟΠ, τον Γιώργο Κούμα.
Συγκεκριμένα, έκανε λόγο ότι το «τριφύλλι» θα επιχειρήσει μια δομή της ΚΟΠ, η οποία θα είναι δίκαιη και διαφανή για όλα τα σωματεία.
Παράλληλα, έκανε λόγο για την αντικατάσταση του Νικ Νικολάου από τον Δημήτρη Γρηγόρη, αλλά και τις οφειλές την Σωματείων προς το Κράτος.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τις τοποθετήσεις του κ. Αργυρίδη:
Ουκρανία: 9 νεκροί σε Κίεβο και Χάρκοβο από ρωσικές επιθέσεις – Στις φλόγες η...
Δύσκολη ήταν η νύχτα που πέρασε στην Ουκρανία...














