Ο Ott Tanak δήλωσε πως βασικός λόγος της επιστροφής του πίσω στη Hyundai είναι το να ολοκληρώσει ό,τι άρχισε πίσω στο 2020, όταν και αποχώρησε από την Toyota για λογαριασμό των Κορεάτων.

Ο Εσθονός είχε άμεση συνεισφορά στη Hyundai, βοηθώντας την ομάδα του Alzenau να κατακτήσει τον τίτλο στους Κατασκευαστές ήδη από την πρώτη του σεζόν.

Ωστόσο, ο ίδιος θέλει να γράψει ιστορία και να δώσει στην ομάδα το πρώτο της Πρωτάθλημα Οδηγών.

Ο Tanak, που κατέκτησε τον μοναδικό του τίτλο το 2019 με την Toyota, δήλωσε επί του θέματος: “Είναι εξαιρετικό που επέστρεψα. Το πώς θα είναι τα πράγματα θα το ανακαλύψουμε”.

Από την τελευταία φορά που ο Tanak έτρεξε με το i20 N πολλά έχουν αλλάξει στο management της ομάδας. Πλέον, κουμάντο κάνει ο Cyril Abiteboul, έχοντας δίπλα του ως τεχνικό διευθυντή τον Francois-Xavier Demaison. Αμφότεροι είναι προσωπικότητες με παραστάσεις από F1 και σημαντική εμπειρία, κάτι που όπως είναι λογικό φέρνει από μόνο του έναν αέρα ανανέωσης στα garage της ομάδας αλλά και στα κεντρικά.

“Ο οργανισμός έχει δουλέψει αρκετά ώστε να φτιάξει νέα διοικητική δομή και να ετοιμαστεί για να χτυπήσει το πρωτάθλημα. Ήδη από πέρυσι είδαμε κάποια μεγάλα βήματα με τους νέους επικεφαλής και τεχνικό διευθυντή αλλά και κάποια άλλα άτομα. Έτσι, οι προθέσεις τους είναι αρκετά εμφανείς”.

“Το αγωνιστικό δεν είναι αρκετά διαφορετικό (από αυτό του 2022), κατά πολλές έννοιες είναι αρκετά παρόμοιο. Στο μεταξύ έχουν υπάρξει βέβαια κάποιες βελτιστοποιήσεις. Από την αρχή, το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή αίσθηση. Ωστόσο, είχαμε μόλις μια ημέρα δοκιμών, έτσι δεν έχω δει ό,τι θα ήθελα να δω ακόμα. Θα πρέπει να τρέξουμε σε μερικά rally αρχικά για να πάρουμε feedback”.

“Είναι το ξεκίνημα της σεζόν, έτσι όλα είναι εφικτά. Στόχος είναι να κερδίσουμε τα πάντα που μπορούμε. Πώς θα εξελιχτεί αυτό; Θα δούμε μέσα στη σεζόν, έχουμε μεγάλη χρονιά μπροστά μας”.

“Υπάρχουν εκκρεμότητες από παλιά. Θα παλέψουμε για να τις κλείσουμε”.

Την ίδια στιγμή, η Hyundai δείχνει σε όλα τα επίπεδα πεινασμένη για επιτυχία, κάτι που δεν έχει έρθει καθολικά, με τον ίδιο τρόπο που η Toyota έχει κυριαρχήσει τα τελευταία τρία χρόνια στο WRC.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από το ρεπορτάζ που έκανε το DirtFish, το οποίο αποκάλυψε πως η Hyundai ενόψει 2025 αναμένεται να έχει στα χέρια της μια αρκετά πιο εξελιγμένη έκδοση του i20 N, σχεδόν ένα νέο αγωνιστικό.

Ο Cyril Abiteboul παραδέχτηκε απ’ την πλευρά του πως υπάρχουν πλάνα σε ισχύ για “πολύ εκτενή εξέλιξη” του i20 ενόψει 2025, ωστόσο δεν ήθελε να επιβεβαιώσει εάν επρόκειτο και για εντελώς νέο πακέτο, που θα χρειαζόταν ομολογκάρισμα.

“Πρόκειται για ένα εκτενές πλάνο εξέλιξης του τωρινού αυτοκινήτου, εντός του πλαισίου των κανονισμών”, σχολίασε ο Γάλλος. “Πρόκειται για το i20, είναι εξέλιξη αυτού, αυτό μπορούμε να πούμε προς ώρας. Αυτό προγραμματίσαμε. Αυτό προϋπολογίσαμε να κάνουμε. Το επιχειρηματικό σκέλος της κίνησης αυτής έχει αναπτυχθεί ήδη και έχει εγκριθεί απ’ τα κεντρικά”.

Ερωτώμενος ευθέως για το εάν πρόκειται για ομολογκάρισμα, ο Abiteboul απάντησε: “Και πάλι, μπορώ να σας πω μόνο πως είναι εξέλιξη, μια πολύ εκτενής εξέλιξη του τωρινού πακέτου. Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω στο σημείο που βρισκόμαστε”.

“Αυτή τη στιγμή περιμένουμε να μάθουμε νέα από τη FIA για τους κανονισμούς του 2025 και 2026”.

Το ομολογκάρισμα ενός νέου αυτοκινήτου εν μέσω κύκλου ομολογκαρίσματος είναι κάτι που γενικά οι κατασκευαστές αποφεύγουν, λόγω κόστους κυρίως.

Για την ομάδα του Alzenau, ωστόσο, υπήρχε πάντα ο ενδοιασμός πως το τωρινό της πακέτο εξελίχτηκε βιαστικά λόγω καθυστερημένης έγκρισης προϋπολογισμού, άρα δεν είναι σε καμία περίπτωση το καλύτερο που μπορεί να γίνει σε επίπεδο Rally1 κανονισμών.

Αυτό και φαίνεται πως θέλουν από τη Hyundai να φτιάξουν ενόψει 2025.


f1fan.gr