Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε πως έχουν διατεθεί εισιτήρια στους οπαδούς της Παρτίζαν ενόψει του επερχόμενου ευρωπαϊκού ντέρμπι.

Ένα ακόμα μεγάλο ντέρμπι του Βελιγραδίου πλησιάζει με τον Ερυθρό Αστέρα και την Παρτίζαν να διασταυρώνουν τα ξίφη τους στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της EuroLeague την ερχόμενη Πέμπτη (21/11, 21:00).

Μάλιστα, η εν λόγω αναμέτρηση αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, μιας και το παρών θα δώσει μια μερίδα οπαδών της Παρτίζαν στην «ερυθρόλευκη» Beogradska Arena ως φιλοξενούμενοι του Αστέρα. Όπως ενημέρωσε χαρακτηριστικά μέσω ανακοίνωσης, η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου έχει διαθέσει εισιτήρια στους φίλους της Παρτίζαν ενώ το ίδιο πρόκειται να συμβεί και στο ματς δεύτερου γύρου με γηπεδούχους τους «ασπρόμαυρους».


 
   

Μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά που οπαδοί και των δύο ομάδων θα δώσουν το παρών από κοινού, αφού το ίδιο είχε γίνει και στο ευρωπαϊκό ντέρμπι της σεζόν 2022-23 με γηπεδούχο την ομάδα του Ζέλικο Ομπράντοβιτς και φιλοξενούμενους αρκετούς φίλους του Ερυθρού Αστέρα.

«Η ιδέα για μια τέτοια πρόταση έγκειται στο γεγονός ότι το ντέρμπι είναι ένα παιχνίδι που παρακολουθούν οπαδοί και των δύο ομάδων εδώ και δεκαετίες! Κάνουμε έκκληση σε όλους όσοι σκοπεύουν να παρακολουθήσουν τον αγώνα της Πέμπτης, να πάνε όλα καλά, να μεταδώσουμε την πιο όμορφη αθλητική εικόνα σε όλο τον κόσμο και όλα να είναι στο πνεύμα του αθλητικού ευ αγωνίζεσθαι και αυτή η τάση να συνεχιστεί», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση των «ερυθρολεύκων».





gazzeta.gr

 

Θεσσαλονίκη: Αδίστακτος 26χρονος ξυλοκοπούσε ηλικιωμένες & τις λήστευε

Τον τρόμο σε ανυποψίαστες γυναίκες κυρίως ηλικιωμένες στη Θεσσαλονίκη είχε εξαπλώσει 26χρονος, ο οποίος τις περίμενε στους εσωτερικούς χώρους πολυκατοικιών, τις χτυπούσε και τις...