Το τέλος του 70ου ΕΚΟ Rally Acropolis είδε τους Serderidi – Miclotte να τερματίζουν στην 17η θέση γενικής με το Ford Puma Rally 1 Hybrid και αυτομάτως έγιναν το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα που τερμάτισε τον αγώνα.

Εκτός των Serderidi –  Miclotte με το Ford Puma Rally 1 Hybrid όπου αγωνίζονται στην 1η κατηγορία, άξιοι αναφοράς είναι όλοι οι Έλληνες οδηγοί και συνοδηγοί αλλά και μηχανικοί οι οποίοι πάλεψαν για να μία αξιοπρεπής θέση στον αγώνα του WRC και τον τερματισμό όπου θα τους δώσει την χαρά της συμμετοχής.

Οι Καρέλλης – Παναγιοτούνης τερμάτισαν στην 22η θέση γενικής με συνολική διάρκεια 3:31:32.1. Το Citroen C3 Rally 2 με το No. 48 πέρασε την γραμμή του τερματισμού χωρίς προβλήματα και έβγαλε ης πέρας τον απαιτητικό αγώνα χωμάτινης επιφάνειας.

Το πλήρωμα από την Λαμία με το Citroen C3 στο τέλος της 3ης ημέρας ήταν το προπορευόμενο στα Ελληνικά πληρώματα εκτός από το πλήρωμα της M Sport και με προσεκτική οδήγηση τόσο το στα πρωινά περάσματα όσο και στα απογευματινά περάσματα κατάφεραν να τερματίσουν την Κυριακή στην 22ης θέση γενικής.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Χρυσόστομος Καρέλλης δήλωσε: “Καταφέραμε να φτάσουμε στον τερματισμό και αυτή είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για εμάς. Η τελευταία ημέρα ήταν καλή, με πολύ ωραίες ειδικές. Όλα πήγαν καλά!”

Οι δηλώσεις του Ιορδάνη Σερδερίδη μετά το τέλος του αγώνα: “Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς. Ήθελα να είμαι ο πρώτος Έλληνας και το καταφέραμε. Δεν υπήρχε έντονος ανταγωνισμός, γιατί οι καλύτεροι αντίπαλοι -όπως ο Λάμπρος, ο Αλέξανδρος και ο Παναγιώτης- εγκατέλειψαν. Παρόλα αυτά κάναμε καλό αγώνα, χωρίς προβλήματα και κλαταρίσματα, και πετύχαμε μια καλή θέση στη γενική κατάταξη. Το διασκεδάσαμε σε όλες τις ειδικές!”

Πιο πίσω βρέθηκαν οι Χαλκιάς – Κόμνος με το Renault Clio Rally3 στην 26η θέση γενικής και βρέθηκαν μπροστά από τους Λευκαδίτη – Άκρατο με το Peugeot 208 Rally4.

Στην 32η θέση γενικής με το Ford Fiesta Rally3 τερμάτισαν οι Γαλεράκης – Σουκούλης με 3:53:40.3. Από εκεί και έπειτα είχαμε μόνο Ελληνικές και Κυπριακές συμμετοχές με κάποια από τα Ελληνικά πληρώματα να τερματίζουν με την “Super Rally”.

Την καρό σημαία είδε και ο Χάρης Καλτσούνης με συνοδηγό τον Ανδρέα Περίδη στην τελευταία θέση με το Opel Corsa Rally4. Ο Καλτσούνης φέτος συμπλήρωσε τα 75 χρόνια ζωής και ο τερματισμός του αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα.

Τα αποτελέσματα των Ελληνικών πληρωμάτων

Οι εγκαταλείψεις των Ελληνικών πληρωμάτων

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε πόσο σκληρό είναι και αρκετά πληρώματα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν

Τα Ελληνικά πληρώματα αντιμετώπισαν αρκετές δυσκολίες στο φετινό Ράλι Ακρόπολις και αρκετοί ήταν αυτοί όπου αντιμετώπισαν προβλήματα από το ξεκίνημα του αγώνα αλλά και τις τελευταίες ημέρες! Η 2η πλήρης αγωνιστική ημέρα του Ακρόπολις παραδοσιακά είναι και η πιο δύσκολη και αυτό φάνηκε στις εξόδους τόσο του Αλέξανδρου Τσουλόφτα όσο και του Λάμπρου Αθανασούλα.

Ο Τσουλόφτας εγκατέλειψε στην 6η Ε.Δ. όταν το VW Polo αναποδογύρισε και διαλύθηκε κυριολεκτικά, ενώ νωρίτερα την προηγούμενη ημέρα είχε χτυπήσει την μπροστινή ανάρτηση όπου τον έβγαλε εκτός μάχης. Ο 2 φορές πρωταθλητής στο Ελληνικό Πρωτάθλημα θα χάσει τόσο το Ράλι ΔΕΘ όσο και τους υπόλοιπους αγώνες με τις ζημιές να είναι μεγάλες στο VW του πληρώματος. Να πούμε ότι ακριβώς στο ίδιο σημείο είχε σπασμένη ανάρτηση και ο Thierry Neuville με το Hyundai όπου έχασε την πρωτιά του αγώνα.

Από την άλλη πλευρά οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος προηγούταν στα Ελληνικά πληρώματα και ξεκίνησαν δυναμικά την 3η ημέρα του αγώνα όμως ένα “χάσιμο” στην έξοδο της στροφής σε μία έξοδο της 8ης Ε.Δ. τους οδήγησε σε αναποδογύρισμα και έτσι το Hyundai i20N υπέστη ζημιές αφήνοντας μία πικρή γεύση στο πλήρωμα το οποίο ήταν ταχύτερο μέχρι εκείνη την στιγμή.

Η ατυχία όμως χτύπησε και τον αρκετά υποσχόμενο Παναγιώτη Ρουστέμη με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο όπου κατάφερε να τρέξει μέχρι την Παρασκευή και δεν τον είδαμε το Σάββατο στα Ελληνικά βουνά. Ο Ρουστέμης αναγκάστηκε να αλλάξει συνοδηγό λίγο μετά το ξεκίνημα του αγώνα και αυτό από μόνο του έφερε δυσκολίες στο Ελληνικό πλήρωμα.

Οι δύο οδηγοί Βασίλειος Βελάνης – Γιάννης Βελάνης στην Ε.Δ. 7 Παύλιανη είχαν πρόβλημα με το τιμόνι του Skoda και στην συνέχεια συμμετείχαν με το “Super Rally” όπου τερμάτισαν στην 39η θέση γενικής.

Το No. 67 των Γιώργο Φιλιππίδη και Stuart Loudon με το Skoda Fabia Evo δεν ξεκίνησαν στην 3η ημέρα του αγώνα.

Οι Κεχαγιάς – Κουζιώνης με το Skoda Fabia Rally 2 Evo δεν κατάφεραν να τερματίσουν στην Ε.Δ. Παύλιανη 2 λόγο σπασμένης ανάρτησης.

*Να ευχηθούμε σε όλα τα πληρώματα και τις ομάδες καλή επιτυχία για την συνέχεια ακόμη και εάν οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν στο Ράλι Ακρόπολις ήταν τεράστιες.

*Επίσης να σημειωθεί ότι αυτή την εβδομάδα το Ελληνικό Πρωτάθλημα συνεχίζεται με τον κλασσικού αγώνα ασφάλτου του Ράλι Δ.Ε.Θ.

f1fan.gr