Πριν την καλοκαιρινή διακοπή, η Ferrari ανακοίνωσε πως περιμένει την αποχώρηση του Enrico Cardile από τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή, καθώς θα μεταβεί σύντομα στην Aston Martin.
Ο Vasseur, προσωρινά, έχει αναλάβει τα καθήκοντα του συγκεκριμένου ρόλου, ενώ αποκάλυψε πως σύντομα θα υπάρξουν νέα για αλλαγές στο τεχνικό τμήμα, πιθανότατα κατά την επανεκκίνηση της σεζόν στο Ολλανδικό GP.
“Η θέση αυτή (του Τεχνικού Διευθυντή) είναι η πιο εύκολη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού”, σχολίασε αστειευόμενος ο Vasseur κατά τη διάρκεια του Ουγγρικού GP. “Μετά την καλοκαιρινή διακοπή, θα ανακοινώσουμε τη νέα μας δομή”.
Την ίδια στιγμή, ο Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes, Mike Elliott, που αποχώρησε στα τέλη του 2023 από το Brackley, ήταν ένας από τους φημολογούμενους υποψηφίους για τον ρόλο του Cardile στη Ferrari.
Σύμφωνα με το ιταλικό Formu1a.uno, όμως, ο Elliott δεν ήταν σαν όνομα στο ραντάρ του Vasseur, με τον Γάλλο να επιλέγει να αναδείξει κάποιον εσωτερικά ως αντικαταστάτη του απελθόντα Cardile.
Η ιταλική ομάδα αποκάλυψε νωρίτερα μέσα στη σεζόν πως είχε εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Loic Serra, ο οποίος αναλάμβανε καθήκοντα Επικεφαλής Μηχανικής και Επίδοσης Σασί από τον προσεχή Οκτώβριο. Ο Γάλλος, που ήταν Επικεφαλής Απόδοσης Μονοθεσίου στη Mercedes, αναμένεται να επιβλέψει τη Μηχανική Πίστας, την Αεροδυναμική Εξέλιξη, το τμήμα Αεροδυναμικής και την Επίδοση Μονοθεσίου.
Ωστόσο, αναφέρεται πως ο Serra εν τέλει θα μπορούσε να συνδυάσει τα συγκεκριμένα καθήκοντα με αυτά του Τεχνικού Διευθυντή, καθώς η Ferrari αναμένεται να αλλάξει διοικητική διάρθρωση στην τεχνική της ομάδα, υιοθετώντας μοντέλο τριάδας.
Ο Serra δείχνει πως θα συνεργαστεί με τον Diego Tondi, Επικεφαλής Αεροδυναμικής, ο οποίος απέρριψε πρόταση της Aston Martin, καθώς και με τον Fabio Montecchi, Επικεφαλής Μηχανικό Έργου.
Η νέα, προτεινόμενη τεχνική διοίκηση της ομάδας φαίνεται πως πατά στη λογική της ομάδας διοίκησης της McLaren, την οποία η βρετανική ομάδα ξεκίνησε να εφαρμόζει πέρσι και συνεισέφερε στην εντυπωσιακή αγωνιστική της ανάκαμψη από τα μέσα του 2023 έως και σήμερα.
Οι αναθεωρημένες ευθύνες του Serra έρχονται εν μέσω αδυναμίας του Maranello να προσελκύσει τον επί ετών διακαή τους πόθο, Pierre Wache, από τη Red Bull. Όπως και ο προκάτοχός του, Mattia Binotto, ο Vasseur δεν κατάφερε να κάνει τον Wache να υπογράψει με τη Ferrari και να εγκαταλείψει τον ρόλο του Τεχνικού Διευθυντή που έχει αυτή τη στιγμή στο Milton Keynes.
Every race weekend we’re blown away by your support ❤️ pic.twitter.com/eicG7jvncX
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) August 10, 2024
Ο Serra θα έχει αναλάβει ήδη καθήκοντα στη Ferrari όταν ξεκινήσει η συνεργασία της ομάδας με τον Lewis Hamilton από το 2025, κάτι που επίσης φημολογείται πως έπαιξε τον ρόλο του στην τελική απόφαση του Βρετανού να τρέξει με την κόκκινη φόρμα.
Την ίδια στιγμή, το τεχνικό τμήμα της Scuderia εστιάζει στο συνεχιζόμενο πρόβλημα με τις αναπηδήσεις στην SF-24, το οποίο έχει σε μεγάλο βαθμό αναιρέσει τα κέρδη που έχει φέρει η ομάδα με τις αναβαθμίσεις, άποψη που μοιράστηκε πρόσφατα και ο οδηγός της ομάδας, Charles Leclerc.
Από την ομάδα ήρθε με επιταχυνόμενες διαδικασίες νέο πάτωμα στο Ουγγρικό GP του Ιουλίου, το οποίο και βοήθησε σε μεγάλο βαθμό να περιοριστεί το πρόβλημα. Απαιτείται, ωστόσο, πιο μόνιμη λύση σε αυτό το μέτωπο.
Σύμφωνα με το Formu1a.uno, η Ferrari ετοιμάζεται να φέρει νέο πάτωμα για το Ιταλικό GP της Monza, με στόχο την “σταθεροποίηση της πλατφόρμας του μονοθεσίου για να το κάνει πιο εύκολο στην οδήγηση”.