Στη Mercedes δηλώνουν πως οι πρώιμες ενδείξεις για τη W15 δείχνουν πως τα προβλήματα με το απρόβλεπτο πίσω μέρος της W14 έχουν επιλυθεί.

Η γερμανική φίρμα έχει ξεκινήσει από πέρυσι την προσπάθεια ριζικού ανασχεδιασμού του μονοθεσίου της, επιτρέποντας πως οι αλλαγές που θα έρθουν θα βοηθήσουν τους Lewis Hamilton και George Russell να παλέψουν με τις RB20 φέτος.

Αν και είναι γνωστό στην ομάδα πως, το πόσο πετυχημένο θα είναι το 2024 εξαρτάται και από τα επίπεδα βελτίωσης των αντιπάλων της, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Allison, αποκάλυψε κάποια πρώιμα σημάδια που γεμίζουν τον κόσμο στο Brackley με αισιοδοξία για τη W15!

Ερωτώμενος από το Motorsport.com για τα επίπεδα αισιοδοξίας που υπάρχουν εντός του οργανισμού βάσει των αριθμών από τις προσομοιώσεις, ο Allison απάντησε: “Είναι αδύνατο σε αυτή τη φάση της σεζόν να είμαστε κάτι άλλο πέρα από επιφυλακτικοί, αλλά ταυτόχρονα και ενθουσιασμένοι, αλλά και τρομαγμένοι”.

“Αυτά είναι πάντα τα συναισθήματα που νιώθουμε, και φαντάζομαι πως ακόμα και στη Red Bull, μετά από μια σεζόν με τέτοια επίδοση, δεν θα κοιμούνται ήσυχοι στα κρεβάτια τους, καθώς κανείς δεν ξέρει πως θα αποδώσει ο ανταγωνιστής σε αυτό το σημείο”.

“Ωστόσο, αυτό για το οποία έχουμε κάποιες καλές ελπίδες είναι πως ορισμένα από τα νοσηρά χαρακτηριστικά του πίσω μέρους του μονοθεσίου μας θα είναι πλέον πιο φιλικά για εμάς, ενώ και ο χειρισμός του μονοθεσίου θα είναι πιο ευχάριστος”.

“Όλα αυτά προέρχονται από τις προσομοιώσεις, αλλά και πάλι έχουμε βάσιμους λόγους να πιστεύουμε πως στα κομμάτια αυτά έχουμε βελτιωθεί”.

Πέρα από τα θέματα χειρισμού που έκαναν τη W14 ένα πολύ απρόβλεπτο μονοθέσιο, ο Allison δήλωσε πως άλλοι στόχοι, όπως περισσότερη κάθετη δύναμη και ισχύς, αποτέλεσαν σημεία ενδιαφέροντος για την εξέλιξη της W15″.

“Πέρα απ’ αυτό (το χειρισμό του μονοθεσίου), έχουμε και όλα τα υπόλοιπα, πιο τυπικά ζητήματα, όπως το να μειώσουμε το βάρος, να βρούμε περισσότερη κάθετη δύναμη και ίσως και να βελτιώσουμε λίγο και το κομμάτι της μονάδας ισχύος, προφανώς εντός του εύρους που μπορούμε να κινηθούμε υπό το υπάρχον καθεστώς κανονισμών”, συνέχισε ο Allison.

“Το εάν αυτά που κάναμε αρκούν, μόνο ο χρόνος θα το δείξει. Αλλά και πάλι, περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον επειδή είδαμε κάποια πράγματα πως γνωρίζαμε πως θα αποτελούσαν πρόβλημα. Υποθέσαμε τους λόγους για τα προβλήματα αυτά και τους διαχειριστήκαμε. Θα είναι ενδιαφέρον το να δούμε το πόσο ακριβείς ήμασταν στη διάγνωση που κάναμε”.

Την ώρα που η Red Bull ήταν εμφανώς ανώτερη πέρυσι, κερδίζοντας σε όλους τους αγώνες πλην ενός, ο Allison θεωρεί πως δεν είναι ποτέ δεδομένο ότι μια ομάδα θα διατηρήσει την κυριαρχία της.

Και εκτιμά πως, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς ώστε να κριθούν οι ελπίδες της Mercedes για το 2024, οι κανονισμοί της νέας γενιάς μονοθεσίων λειτουργούν ανασταλτικά προς τη συνεχιζόμενη βελτίωση των Κόκκινων Ταύρων.

“Ελπίζουμε να κάναμε καλή δουλειά με το νέο μονοθέσιο, και ελπίζουμε να επιλύσαμε κάποιες δυσχέρειες που ήταν τόσο εμφανείς πέρυσι”, συνέχισε ο Allison.

“Επίσης, στο πίσω μέρος του μυαλού μας κρατάμε ότι, με τους ισχύοντες κανονισμούς, υπάρχει ένα άνω όριο στο χρόνο που μπορεί ένα μονοθέσιο να κινηθεί σε έναν γύρο. Πρόκειται για ένα πολύ πιο σαφές ταβάνι σε σχέση με την παλαιότερη γενιά μονοθεσίων, στα οποία όσο περισσότερη εξέλιξη έριχνες, γίνονταν μόνο ταχύτερα χωρίς τέλμα”.

“Θεωρώ πως εάν δείτε την περσινή σεζόν θα δείτε από το ξεκίνημα μέχρι το τέλος, αν και η κυριαρχία της Red Bull ήταν σχεδόν ολοκληρωτική και δεν έδειξαν τρωτοί ούτε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, κοιτώντας την ευρύτερη εικόνα υπήρχε ένα grid που σταδιακά ερχόταν όλο και πιο κοντά”.

 

f1fan.gr