Ο επικεφαλής της Ferrari παραδέχτηκε πως η στρατηγική στα ελαστικά που ακολούθησε η ομάδα στον Charles Leclerc περιόρισε τις πιθανότητές του να φύγει νικητής από το Albert Park.

Ο Leclerc ήταν ο οδηγός που έθετε τον ρυθμό στη 2η και 3η περίοδο δοκιμών στο Albert Park το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ωστόσο, στις κατατακτήριες, η απογοητευτική 5η θέση που κατέλαβε τον έφερε μακριά από την κορυφή, αντιμετωπίζοντας αστάθεια με την SF-24.

Αυτή η αδυναμία να καταταγεί ψηλά το Σάββατο θα στοίχειωνε τον οδηγό την Κυριακή. Με τον Max Verstappen να εγκαταλείπει, η νίκη πήγε πανηγυρικά στον teammate του Μονεγάσκου, Carlos Sainz.

Την ίδια ώρα, ο Leclerc έχασε όλο το πρώτο stint πίσω από τον Lando Norris, κάτι που του στέρησε αρκετό χρόνο στο τέλος.

Για να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό της McLaren, ο Leclerc και οι μηχανικοί του επέλεξαν τη λογική του undercut, η οποία θα τον έφερνε μπροστά. Έτσι κι έγινε εν τέλει, όμως με κόστος: ο Leclerc είχε πλέον αρκετά πιο γηρασμένα ελαστικά από τον Sainz, ανήμπορος να διεκδικήσει τη νίκη από τον Ισπανό ομόσταβλό του.

Εν τέλει, ο Μονεγάσκος έκλεισε τη διαφορά από τον Sainz στα 2,3 δευτ. στο τέλος, ενώ πήρε και τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα.

Κάνοντας σύγκριση στον ρυθμό των οδηγών του, ο Fred Vasseur, επικεφαλής της Ferrari, δήλωσε: “Μιλάμε για συν/πλην μισό δέκατο. Η κατάταξη είναι ένα πράγμα, ο ρυθμός είναι κάτι άλλο”.

“Θεωρώ πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, το θέμα που είχαμε με τον να καλύψουμε το undercut του Piastri στην αρχή, δεν ήταν ιδανικό για μας από πλευράς χρόνου, σίγουρα”.

“Αλλά δεν θέλαμε και να αφήσουμε τη θέση μας στην πίστα. Έτσι, τον φέραμε (τον Leclerc) σε δύσκολη θέση”.

Ο ίδιος ο οδηγός αποδέχτηκε πως ο Sainz άξιζε τη νίκη, ενώ παραδέχτηκε πως η ήττα στις κατατακτήριες ήταν υπεύθυνη για το ότι στη Μελβούρνη δεν κατάφερε να τερματίσει το άγονο σερί νικών που “τραβά” από το 2022.

“Θεωρώ πως στις κατατακτήριες δεν ήμουν αρκετά καλός”, ανέφερε ο Leclerc. “Στο δεύτερο stint στον αγώνα, με τα πρώτα σκληρά, είχα λίγο graining στο εμπρός αριστερά ελαστικό, μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας”.

“Το τελευταίο stint ήταν πραγματικά καλό, αλλά όχι αρκετό. Ο Carlos αποδείχτηκε καλύτερος από το Σαββατοκύριακο”.

“Άλλα έτσι έχουν τα πράγματα τα τελευταία τρία χρόνια. Θα πάμε σε έναν αγώνα και ο Carlos θα είναι καλύτερος. Μετά θα παλέψω περισσότερο και στον επόμενο αγώνα θα είμαι εγώ καλύτερος”.

“Κάπως έτσι βελτιωνόμαστε και οι δύο. Αυτό είναι αρκετά συναρπαστικό για έναν οδηγό, το να έχει έναν γρήγορο teammate. Από την αρχή του Σαββατοκύριακου ήταν πολύ καλός. Μπράβο στον Carlos”.


f1fan.gr