Η Haas έδωσε στη δημοσιότητα υλικό από το ιδιαίτερο livery με το οποίο θα τρέξει στο Grand Prix των ΗΠΑ, αυτό το Σαββατοκύριακο στο Austin.

Η αμερικάνικη ομάδα αναμένεται να αλλάξει πολλά στο επερχόμενο GP των ΗΠΑ που θα λάβει χώρα στην πίστα του Austin στο Τέξας, το τριήμερο 20-22 Οκτωβρίου.

Εδώ και καιρό έχει ανακοινωθεί πως η VF-23 θα έχει ένα γενναίο πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο και ελπίζουν στη Haas πως θα δώσει ώθηση στη φετινή τους προσπάθεια, η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει σταθεί ιδιαίτερα πετυχημένη.

Βασικό χαρακτηριστικό του φετινού μονοθεσίου, ειδικά στην αρχή της σεζόν, πριν άλλες ομάδες προχωρήσουν σε εκτενείς αναβαθμίσεις, ήταν ο ικανοποιητικός ρυθμός στις κατατακτήριες, ο οποίος ωστόσο εξανεμιζόταν στον αγώνα, όταν και το μονοθέσιο έδειχνε να υποφέρει από μια συγγενή παθογένεια με την SF-23, την υπερβολική φθορά στις γόμες της Pirelli.

Πέραν όμως του ανανεωμένου αεροδυναμικού πακέτου που θα συνοδεύει το μονοθέσιο στο προσεχές GP, η Haas, θέλησε να τιμήσει το γεγονός του GP των ΗΠΑ, του εγχώριού της αγώνα κατά κάποιο τρόπο, με ένα ιδιαίτερο livery, το οποίο θα περιλαμβάνει τη φράση “We The People”, την οποία δανείζεται από την έναρξη του Συντάγματος των ΗΠΑ.

Επίσης, για να τιμηθεί και η “Αστερόεσσα”, η σημαία της χώρας, θα τοποθετηθούν μπλε και κόκκινα αστέρια στο μονοθέσιο σε διάφορα σημεία του, ενώ στα sidepods θα αποτυπωθεί και η ίδια η σημαία, πίσω από το logo της Haas.

Μικρή αλλαγή θα γίνει επίσης και στο πώς αποτυπώνεται η Moneygram, ο χορηγός τίτλου της ομάδας. Η συγκεκριμένη αλλαγή θα ανακοινωθεί, ωστόσο, την Πέμπτη, λίγο πριν την επίσημη δράση του Grand Prix.

Ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, δήλωσε πως η επιλογή του livery στα πρότυπα της σημαίας των ΗΠΑ επιλέχτηκε σκόπιμα, εν μέσω της προσοχής που δίνει πλέον η F1 σε αμερικάνικες ομάδες, μετά και την δευτεροβάθμια έγκριση που πήρε η Andretii από τη FIA για συμμετοχή από το 2025 και ύστερα.

“Προφανώς, γίνεται μεγάλη κουβέντα σχετικά με τις αμερικάνικες ομάδες τώρα τελευταία. Εξακολουθούμε όμως να είμαστε η μοναδική αμερικάνικη ομάδα στο grid της Formula 1”, σχολίασε ο Steiner.

“Πολλοί μας λένε για χρόνια ότι δεν έχουμε εκμεταλλευτεί αυτό το χαρακτηριστικό. Πάντοτε όμως έλεγα πως αυτό συμβαίνει γιατί πρώτα θέλουμε να ανεβάσουμε το κύρος και την αναγνωριστικότητά μας στα paddock. Έχουμε περάσει πολλά στη σύντομη ιστορία μας, αλλά στην πορεία μας έχουμε συγκεντρώσει μια αρκετά πιστή και αυξανόμενη βάση φιλάθλων, και θέλουμε να τους το αναγνωρίσουμε αυτό”.

“Ναι, το marketing στη συγκεκριμένη κίνηση είναι καλό, αλλά όποιος δουλεύει με την ομάδα μου γνωρίζει το πόσο παθιασμένοι είναι, αλλά και το πόσο γνήσιοι και αστείοι είναι οι φίλαθλοί μας. Ο αγώνας αυτός είναι αφιερωμένος σε αυτούς καθώς, εμείς οι άνθρωποι (we the people), κάνουμε τη Haas αυτό που είναι”.

Στο πιο τεχνικά ζητήματα, τώρα, η Haas προχώρησε σε λεπτομέρειες για τις αλλαγές που θα φέρει στο μονοθέσιο στο Austin, με σχεδόν κάθε κομμάτι του μονοθεσίου εξωτερικά να αλλάζει.

Οι αναβαθμίσεις θα περιλαμβάνουν αλλαγές στο πάτωμα, το κάλυμμα του κινητήρα, την είσοδο αέρα στα sidepods, τα ίδια τα sidepods, αλλά και τις γρίλιες ψύξης.

Ο Kevin Magnussen, οδηγός της ομάδας, δήλωσε πως, αν και οι αναβαθμίσεις αυτές μπορεί να μη φέρουν άμεσα δραστικές αλλαγές στο συνολικό ρυθμό του μονοθεσίου, είναι ύψιστης σημασίας για την καλύτερη κατανόηση από την ομάδα, αναφορικά με την κατεύθυνση προς την οποία θα πρέπει να κινηθεί στο 2024.

“Θα έλεγα ψέματα εάν δεν ήλπιζα πως θα μας δώσουν ώθηση στον ρυθμό μας. Θεωρώ όμως πως υπάρχει κι άλλος λόγος που φέρνουμε αυτές τις αναβαθμίσεις, ο οποίος είναι να κάνουμε έρευνα για την επόμενη χρονιά”, ήταν το πρώτο σχόλιο του Δανού σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές.

“Θεωρώ πως όλοι, στα κρυφά, ελπίζουμε πως θα τα πάει καλύτερα απ’ ότι τα πάμε τώρα. Ο μεγαλύτερος στόχος, όμως είναι με την έρευνα αυτή και όσα μάθουμε, να τα εφαρμόσουμε στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς”.

“Θεωρώ πως είναι σαφές ότι υπό συγκεκριμένες συνθήκες το μονοθέσιό μας τα πάει καλά. Ωστόσο, πρόκειται για ένα πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας και πρέπει να το μεγαλώσουμε και να το κάνουμε πιο φιλικό προς τον χρήστη και σύμφωνο με μεγαλύτερη ποικιλία σε πίστες και συνθήκες. Ελπίζουμε πως (με τις αλλαγές) θα μπορούμε να είμαστε πιο ευγενικοί με τα ελαστικά και να μπορούμε πιο εύκολα να ακολουθούμε τα άλλα μονοθέσια”.

Με τη Haas να δείχνει πως με τις αναβαθμίσεις που θα φέρει θα κινηθεί πιο κοντά στη φιλοσοφία της Red Bull, της οποίας το concept έχει καθολικά κυριαρχήσει φέτος, μένει να φανεί πως θα εξελιχτεί στα εναπομείναντα GP η μάχη του lower midfield.

Αυτή τη στιγμή, η Haas βρίσκεται στην 9η θέση με 12 βαθμούς. Μπροστά της, στους 16 βρίσκεται η Alfa Romeo, ενώ στην ευρύτερη μάχη εμπλέκονται και οι Williams και AlphaTauri, με 23 και 5 βαθμούς αντίστοιχα.

f1fan.gr