Το μονοθέσιο της Ferrari για την προσεχή σεζόν αναμένεται να είναι κατά 95% νέο, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Scuderia, Fred Vasseur.

Στην 3η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών κατρακύλησε η ιταλική ομάδα το 2023, χάνοντας τη 2η θέση που είχε το 2022 από τη Mercedes.

Ωστόσο, στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, τα πράγματα βελτιώθηκαν σημαντικά για την SF-23 και την ομάδα, ανεβαίνοντας 4 φορές στο βάθρο στους τελευταίους 5 αγώνες της σεζόν.

Οι Carlos Sainz και Charles Leclerc αντιμετώπισαν κυρίως προβλήματα με την έλλειψη σταθερότητας της SF-23, με το μονοθέσιο να έχει τεράστια διακύμανση στην απόδοσή του ανάμεσα σε κατατακτήριες και αγώνα, κάτι στο οποίο μεγάλο ρόλο έπαιξε και η έντονη φθορά που προκαλούσε στα ελαστικά.

Στα θετικά, το μονοθέσιο της Scuderia είχε πολύ καλή απόδοση στο φρενάρισμα, υψηλή τελική και αποτελεσματικότητα στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων. Κατά τον επικεφαλής της ομάδας, ωστόσο, Vasseur, σχεδόν κάθε πλευρά του μονοθεσίου έχει αναθεωρηθεί, ενώ επίκειται και η παρουσίαση της 13ης Φεβρουαρίου.

Μιλώντας σε επιλεγμένα media στο Maranello, ο Γάλλος δήλωσε: “Επανάσταση. Δεν ξέρω εάν είναι η σωστή λέξη επειδή έχουμε τους ίδιους κανονισμούς εδώ και τρία χρόνια και δεν μπορείς να μεταβάλεις ριζικά την κατάσταση”.

“Και πάλι, μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου. Σημαίνει πως ψάχνουμε επίδοση στο 0,1 και 0,2%. Δεν ψάχνουμε 5%”.

“Σίγουρα όμως, θα πρέπει να φανούμε βελτιωμένοι. Δεν υποτιμώ την ανάγκη για το αυτό βήμα. Πρόκειται να αλλάξουμε το 95% των εξαρτημάτων του μονοθεσίου. Ίσως, υπό την έννοια αυτή, να πούμε πως πρόκειται για επανάσταση”.

Από την πλευρά του, ο οδηγός της ομάδας, Sainz, έχει ήδη δώσει ενδείξεις πως στον προσομοιωτή το νέο μονοθέσιο συμπεριφέρεται διαφορετικά από τον προκάτοχό του.

Ο Vasseur επίσης εκτιμά πως η Ferrari θα πρέπει να απασχολείται μόνο με τη δική της βελτίωση μέσα στη χειμερινή διακοπή, ενώ στις δοκιμές του Bahrain θα φανεί το πώς συγκρίνεται με τους αντιπάλους της.

“Πλέον, η προσδοκία είναι να προσηλωθούμε στους εαυτούς μας. Βελτιωνόμαστε καλά. Στο τέλος, όμως, πάντα πρόκειται για θέμα σύγκρισης”.

“Μπορείς να βελτιωθείς κατά 100 μονάδες, όμως αν οι υπόλοιποι βελτιωθούν κατά 120, θα δείχνεις αδύναμος. Εάν βελτιωθούν κατά 80, τότε θα δείχνεις σαν ήρωας”.

“Μέχρι στιγμής, το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουμε την προσπάθεια για βελτίωση, να συνεχίσουμε την εξέλιξη, να έχουμε τους οδηγούς μπλεγμένους στο project και να έχουν λόγο στη βελτίωση του μονοθεσίου”.

“Θεωρώ πως, μέχρι στιγμής, οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Δεν γνωρίζω εάν οι υπόλοιποι θα βελτιωθούν περισσότερο ή λιγότερο. Αυτό θα φανεί στο Bahrain”.

 

f1fan.gr