To project 676 της Scuderia, το μονοθέσιο του 2024, πέρασε με την πρώτη προσπάθεια τα crash test που επιβάλλονται από τη FIA, την ώρα που η RB20 απέτυχε και θα χρειαστούν τροποποιήσεις!

Με το δεξί φαίνεται να μπήκε η νέα σεζόν στο Maranello, αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα. Το σασί του “project 676”, του νέου μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας, πέρασε τα τυπικά crash test που επιβάλλει στη ομάδες η FIA.

Σύμφωνα με την ιταλική έκδοση του motorsport.com, οι δοκιμές έγιναν λίγες ημέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, κάτι που επιτρέπει στην ομάδα να ξεκινήσει σε θετική νότα τη νέα σεζόν και να εστιάσει ευθύς αμέσως στις επόμενες φάσεις του project του νέου μονοθεσίου, χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις που θα δημιουργούσαν φαινόμενα ντόμινο, σε ένα ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμα.

Την ίδια στιγμή, τα πράγματα στον πλανήτη Red Bull δεν κινήθηκαν τόσο ομαλά. Η RB20, το νέο μονοθέσιο της ομάδας του Milton Keynes, χρειάστηκε να περάσει δύο φορές τα crash test, μιας και την πρώτη απέτυχε. Εκτιμάται πως έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια “αδυνατίσματος” του νέου μονοθεσίου των Κόκκινων Ταύρων, κάτι που οδήγησε και στην πρώτη αποτυχία.

Υπενθυμίζουμε πως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της Red Bull, πίσω στο 2022 και τη νέα εποχή τεχνικών κανονισμών, ήταν το υπέρβαρο μονοθέσιο.

Πίσω στη Ferrari, είναι ήδη γνωστό πως το νέο μονοθέσιο θα είναι εντελώς νέου σχεδιασμού σε σχέση με τις F1-75 και SF-23, οι οποίες είχαν ένα συγκεκριμένο ταβάνι στην αρχιτεκτονική τους που δεν επέτρεπε την επίτευξη επιπέδων απόδοσης σαν και της Red Bull.

Νέο σασί, νέο πίσω μέρος και νέες αναρτήσεις είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία φαίνεται πως θα βασιστεί το “project 676”, ώστε να βρεθεί πιο κοντά στο πακέτο της Red Bull.

Υπομονή, λοιπόν, οι παρουσιάσεις των μονοθεσίων και οι δοκιμές του Bahrain είναι λίγο παραπάνω από έναν μήνα μακριά!

 

f1fan.gr