Η Ferrari σχεδίαζε να φέρει νέα πίσω ανάρτηση για την SF-23 στην Imola, ωστόσο η ακύρωση του αγώνα λόγω των καιρικών συνθηκών στην περιοχή της Emilia Romagna, μεταθέτει τα νέα εξαρτήματα για τη Βαρκελώνη.

Η ιταλική ομάδα προσπαθεί να βελτιώσει τον ρυθμό της SF-23, ως μέτρο κατά των προβλημάτων που έχει αντιμετωπίσει ως προς το να βρεθεί κοντά στον ρυθμό της Red Bull σε συνθήκες και στήσιμο αγώνα.

Αν και στις κατατακτήριες, η ομάδα δείχνει αρκετά πιο ανταγωνιστική, η αστάθεια στην επίδοση και η έλλειψη εμπιστοσύνης στο μονοθέσιο από τους Carlos Sainz και Charles Leclerc κατά καιρούς, αφήνουν τη Scuderia αρκετά πίσω τις Κυριακές.

Έτσι, στο Maranello βρίσκεται σε ισχύ ένα μεγάλο πλάνο αναβαθμίσεων, με νέο πάτωμα και αλλαγές στην περιοχή του διαχύτη να έρχονται στο Grand Prix του Miami, πριν δύο περίπου εβδομάδες. Επίσης, τα πλάνα έλεγαν και για έλευση νέας πίσω ανάρτησης από την ομάδα στην Imola, ενόψει του GP της Emilia Romagna. Ωστόσο, με τον αγώνα να ακυρώνεται λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, η έλευση του νέου αυτού εξαρτήματος, που θα βοηθήσει τη Ferrari να κατανοήσει την αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου της σε μεγαλύτερο βαθμό, θα καθυστερήσει για λίγο παραπάνω.

Και να προχωρούσε ο αγώνας, ωστόσο, η ομάδα είχε επιλέξει να μην φέρει εν τέλει την ανάρτηση, δεδομένων των συνθηκών υπό τις οποίες θα γινόταν ο αγώνας, μιας και τα προγνωστικά έκαναν αρκετά πιθανό το ενδεχόμενο βροχοπτώσεων για όλο το τριήμερο του αγώνα. Υπό τις συνθήκες αυτές, γνώριζαν στην ομάδα πως δεν θα μπορούσαν αποτελεσματικά να τεστάρουν ένα νέο εξάρτημα, πόσο μάλλον ένα σημαντικό κομμάτι όπως την πίσω ανάρτηση.

Με τον επόμενο αγώνα, επίσης, να γίνεται στο Monaco, μια πίστα αρκετά υψηλού κινδύνου ατυχημάτων, με μηδενική αντιπροσωπευτικότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες πίστες του προγράμματος, η Ferrari επέλεξε να αναβάλει την αναβάθμιση μέχρι και τη Βαρκελώνη, σε 2 εβδομάδες από τώρα.

Στην Imola, πέραν της ανάρτησης, ήταν προγραμματισμένο να έρθουν και επιπλέον αλλαγές στον διαχύτη, οι οποίες έχουν ορισμένα ενθαρρυντικά κέρδη στην αεροσήραγγα στο Maranello. Έτσι, με το πλεονέκτημα του χρόνου, η ομάδα ενδέχεται να φέρει στην Καταλονία επιπλέον αναβαθμίσεις πέραν της ανάρτησης, με αρκετό περιθώριο για βελτιώσεις να υπάρχει και στο πάτωμα των μονοθεσίων.

Σε αντίστοιχες επιλογές με τη Ferrari θα προβούν Mercedes και AlphaTauri, μιας και αμφότερες είχαν επιλέξει την Imola ως προορισμό για μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων.

Στον αντίποδα, με την Imola να αποτελεί μέρος δοκιμών για το κομμάτι των ελαστικών, η Williams είχε επιλέξει να αποφύγει να δοκιμάσει κάτι νέο στο μονοθέσιό της, επιλέγοντας τη στρατηγική της διατήρησης ενός υπάρχοντος, γνωστής συμπεριφοράς πακέτου, πάνω στο οποίο θα μπορούσαν να παρθούν πιο εύκολα αποφάσεις στρατηγικής για τον αγώνα, με τις γόμες.

f1fan.gr