Ο Carlos Sainz σχολίασε πως τα φετινά προβλήματα της Ferrari στη F1 είναι περισσότερο βαθιά και θεμελιώδη από τη διαχείριση της φθοράς των ελαστικών.

Ο Ισπανός επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά με τον δύσκολο τρόπο την αδυναμία της SF23 σε ρυθμό αγώνα, όταν στο GP της πατρίδας του και εκκινώντας 2ος, είδε την Κυριακή να πέφτει συνεχώς, τερματίζοντας εν τέλει 5ος, 45 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή, Max Verstappen.

Αν και ο ρυθμός του μονοθεσίου της ιταλικής ομάδας δείχνει υποσχόμενος στις κατατακτήριες, τις Κυριακές παρουσιάζει μεγάλη ασυνέπεια. Αν και αυτά τα προβλήματα διατυπώνονται κυρίως από την ομάδα ως ζητήματα που πηγάζουν από τη διαχείριση των ελαστικών, ο Sainz σχολίασε πως η αλήθεια για το πρόβλημα είναι αρκετά πιο ευρεία από αυτό που λέγεται.

“Θεωρώ πως συνεχίζουμε να μιλάμε πολύ για τα ελαστικά και τη φθορά τους, όμως νομίζω πως υπάρχει περισσότερο θεμελιώδες θέμα με τον ρυθμό αγώνα”, σχολίασε ενόψει του Καναδικού GP ο Sainz.

“Ειλικρινά, η ανάλυσή μου ή η ανάλυση της ομάδας, δείχνει πως υστερούμε σε ρυθμό αγώνα αυτή τη στιγμή και πρέπει να στήσουμε ένα μονοθέσιο πιο ευνοϊκό προς τη διαχείριση των ελαστικών αλλά και πιο αποδοτικό στην αεροδυναμική του. Αυτό θα μας επέτρεπε να βρισκόμαστε για περισσότερο κοντά στα όρια του μονοθεσίου σε μήκος αγώνα. Αυτή τη στιγμή νιώθουμε πως πρέπει να κρατηθούμε λίγο με τον ρυθμό μας”.

Φέρνοντας μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στη Βαρκελώνη, το οποίο περιλάμβανε και νέο σχεδιασμό για τα sidepods, ξεφεύγοντας σε έναν βαθμό από τη λογική της “μπανιέρας” που ξεκίνησε πέρσι η ομάδα, η Scuderia δεν είδε τις δυσκολίες της να ξεπερνούνται, έστω εν μέρει.

Αν και η επίλυση των ζητημάτων που ταλανίζουν τους μηχανικούς στο Maranello δεν έχει ακόμα έρθει, ο Sainz σχολίασε πως είναι ικανοποιημένος με τη διάθεση της ομάδας του να δοκιμάσει πράγματα για να βρει τη λύση.

“Κάθε Σαββατοκύριακο κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε και δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα”, συνέχιζε ο Sainz. “Κάθε Σαββατοκύριακο έχουμε νέες ιδέες”.

“Φέρνουμε μικρές αλλαγές στο μονοθέσιο σε κάθε αγώνα. Δοκιμάζουμε κάτι με τα ελαστικά και, εάν δεν είναι με τα ελαστικά, τότε θα είναι κάτι με την ανάρτηση. Εάν δεν είναι ούτε αυτό, τότε θα είναι στην αεροδυναμική. Ναι λοιπόν, δεν μπορούμε να κρύψουμε το ότι δοκιμάζουμε τα πάντα και είμαι σίγουρος πως θα τη βρούμε τη λύση”.

Τέλος, ο Ισπανός πρόσθεσε: “Βλέπω ένα εργοστάσιο γεμάτο ενέργεια ώστε να διορθώσει την κατάσταση. Η Βαρκελώνη ίσως ήταν και το χειρότερο σημείο ώστε να φέρουμε το νέο πακέτο, επειδή γνωρίζαμε εξ’ αρχής πως θα ήταν από τους πιο δύσκολους αγώνες μας για φέτος”.

“Ίσως ήταν κάπως σοκαριστικό για όλους, και για μας επίσης, αλλά όταν φτιάχνεις νέα εξαρτήματα πρέπει να τα φέρεις και πρέπει να τα δοκιμάσεις. Ελπίζουμε πως στον Καναδά θα αποδώσουμε καλύτερα”.


f1fan.gr